مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-23اجتماعي

سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور می شود


برف، برخی استان های کشور را سفیدپوش کرد، دستگاه های امدادی را به حالت آماده باش درآورد و برخی محور های مواصلاتی را هم مسدود کرد.

- ، مطابق اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، فارس، شمال خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، تهران، سمنان، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان شاهد بارش برف و باران و مه آلودگی خواهد بود.

محمد رودباری مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هم در این رابطه گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر ورود جبهه بارشی همراه با کولاک، برف و برودت هوا به کشور تلاش شده از دو روز گذشته اطلاعیه به استان های درگیر ارسال و تاکید شود راهدارخانه ها از نظر شن، نمک، تجهیزات راهداری، گازوییل و… حتماً تجهیز شوند.

رودباری با اشاره به اینکه در 940 پایگاه راهداری زمستانی ادوات و راهداران در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: پیش بینی می شود با ادامه ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و چند استان دیگر درگیر بارش برف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور می شود

سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور می شود