مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-23اجتماعي

بارش برف از فردا آذربایجان غربی را فرا می گیرد


مهدی صابری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش بینی و پیش یابی بیانگر تضعیف سامانه جدید بارشی بوده اما کاهش دما همچنان در استان پایدار است.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی اواخر وقت جمعه و روز شنبه از استان خارج می شود و کاهش چهار تا پنج درجه ای دما موجب می شود تا دمای ارومیه به 12 درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش یابد.

وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته سلماس سردترین شهر استان با دمای 12 درجه سانتی گراد زیرصفر بود و دمای ارومیه در شبانه روز گذشته نیز به 9 درجه سانتی گراد زیر صفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا آذربایجان غربی طی هفته جاری شاهد فعالیت سامانه بارشی بود که روز گذشته از استان خارج شد.

طی پاییز امسال در مجموع 66.

2 میلی متر بارندگی در آذربایجان غربی ثبت شد که این مقدار در مقایسه با بارش های سال قبل 58 درصد و در مقایسه با 92 میلی متر بارندگی میانگین بلندمدت نیز 28 درصد کاهش داشت.

آذربایجان غربی از استان های شمال غربی کشور است که در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود 340 میلی متر است.

آب و هوای این آذربایجان غربی سرد و کوهستانی است و بارش ها در این استان از آبان ماه شروع می شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف از فردا آذربایجان غربی را فرا می گیرد

بارش برف از فردا آذربایجان غربی را فرا می گیرد