مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-23اجتماعي

یخبندان بر جاده های کردستان حاکم است


سرهنگ عیسی گوهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در برخی محورها به دلیل مه گرفتگی و در بعضی از محورها همچون دیواندره - بیجار و مسیر زرینه محور دیواندره - سنندج به دلیل کولاک شدید دید محدود شده است.

وی اضافه کرد: تردد هر نوع کشنده از مسیر سقز به دیواندره ممنوع است و مسیر فرعی دیواندره به تکاب هم از ساعت 17:30 روز گذشته تاکنون به دلیل کولاک شدید مسدود است.

سرهنگ گوهری افزود: با توجه به یخبندان حاکم بر محورهای استان از رانندگان تقاضا می شود برای مسافرت تعجیل نکنند و دست کم دو ساعت صبر کنند و با مناسبتر شدن هوا و انجام نمک پاشی شاهد شرایط بهتری در جاده ها باشیم و یخزدگی از بین برود.

وی با اشاره به اینکه رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز استفاده کنند یادآور شد: بر اساس اطلاعیه های صادره از طرف اداره کل هواشناسی از جمعه بعدازظهر شرایط بارشی خواهیم داشت و دمای هوا کاهش محسوسی پیدا می کند به طوری که در مسیرهایی همچون زرینه تا 18 درجه زیر صفر و در دهگلان به 17 درجه زیر صفر می رسد که در چنین شرایطی هرگونه بارشی منجبر به یخزدگی جاده ها می شود.

فرمانده پلیس راه کردستان تاکید کرد: لازم است رانندگان از هم اکنون برای سفرهای خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند و چنانچه نیاز ضروری به مسافرت نیست از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان بر جاده های کردستان حاکم است

یخبندان بر جاده های کردستان حاکم است