مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-23اجتماعي

بارش برف و مه صبحگاهی جاده های قزوین را فرا گرفته است


سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی ماموران پلیس راه استان از شب گذشته با آماده باش کامل در سطح راه های اصلی و فرعی استان مستقر شده و نسبت به کنترل ترافیک و تسهیل در امر تردد خودروها اقدام کرده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استقرار توده هوای سرد تا اوایل هفته آینده، به مسافران توصیه می شود ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر نسبت به ایمنی فنی خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در طول مسیر نیز فاصله طولی را رعایت کنند.

به گفته وی، حرکت با سرعت مطمئن، خودداری از تغییر مسیرهای ناگهانی، استفاده از بخاری به همراه فن خنک کننده جهت بخار نکردن شیشه های خودرو و اجتناب از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو از مهمترین مواردی هستند که رانندگان در سفر باید آن را مراعات کنند.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: با توجه به باز بودن مسیرهای ارتباطی و پاکسازی جاده ها از برف توسط ماموران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، همراه داشتن زنجیر چرخ در مواقع ضروری از سوی رانندگان الزامی است.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در طول راه های ارتباطی بلافاصله موقعیت خود را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و مه صبحگاهی جاده های قزوین را فرا گرفته است

بارش برف و مه صبحگاهی جاده های قزوین را فرا گرفته است