مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-23سياسي

رییس قوه قضاییه وارد یزد شد


رییس قوه قضاییه در بدو ورود در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی این شهر، مورد استقبال آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مدیران کل نهادها و مسوولان قضایی ، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه به همراه یک هیات عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به یزد سفر کرد و در چارچوب این سفر با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و اقشار مختلف مردم دیدار می کند.

شرکت در شورای عالی قوه قضاییه استان ، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از دیگر برنامه های وی است.

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این قوه در سفر به برخی شهرستان ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی می کنند.

یزد که از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان و از لحاظ صنعتی با افزون بر سه هزار و 600 واحد تولیدی چهارمین منطقه صنعتی کشور است در 19 آبان ماه 98 شاهد سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و 14 نفر از معاونان و وزیران بود.

در این سفر یک روزه حدود 500 پروژه با اعتباری افزون بر 25 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها آغاز شد که بیشتر آنها تا پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه وارد یزد شد

رییس قوه قضاییه وارد یزد شد