مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-23اجتماعي

سطح تمامی محورها یخ زده است/ محور مسدود نداریم/ سفر غیرضروری نکنید


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های اخیر و سرمای هوا، از یخ زدگی سطح تمامی معابر استان خبر داد و از رانندگان خواست تا در این شرایط از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های اخیر و سرمای هوا، از یخ زدگی سطح تمامی معابر استان خبر داد و از رانندگان خواست تا در این شرایط از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته گفت: در حال حاضر سطح تمامی معابر استان لغزنده است.

وی با اشاره به یخ زدگی سطح محورهای استان گفت: به کمک نیروهای راهداری سطح تمامی جاده های استان نمک پاشی شده، اما با توجه به یخ زدگی شدید توصیه می شود رانندگان با احتیاط بسیار حرکت کنند.

حیدری از مسدود شدن محور فرعی پاوه به سمت مریوان خبر داد وافزود: این محور فرعی به دلیل بارش برف عمدتا چندماهی مسدود می ماند و تردد از محور جایگزین کامیاران به سمت مریوان صورت می گیرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای منتهی به شهرستان پاوه در برخی مقاطع نیازمند استفاده از زنجیرچرخ است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بجز محور فرعی پاوه-مریوان، تمامی محورهای استان باز و تردد در آن جریان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح تمامی محورها یخ زده است/ محور مسدود نداریم/ سفر غیرضروری نکنید

سطح تمامی محورها یخ زده است/ محور مسدود نداریم/ سفر غیرضروری نکنید