مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 04:502020-01-23اقتصادي

پرداخت 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در آبیک


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به متقاضیان بخش کشاورزی شهرستان آبیک پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اظهار کرد : طی ده ماهه اول سال جاری بیش از یک صد و چهل و هشت میلیارد تومان تسهیلات تبصره18  به بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شده و یا خواهد شد .

وی افزود:  این میزان تسهیلات به  48 پرونده تخصیص یافته که  در کمیته تخصصی این شهرستان تصویب و جهت بررسی نهایی به مدیریت های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال شده است.

لطفی بیان کرد: از این تعداد 28 پرونده مربوط به محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی، 17 پرونده حوزه دام و طیور و 3  پرونده نیز مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی بوده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک تصریح کرد: تاکنون از این میزان تسهیلات به پنج طرح کشاورزی  به مبلغ حدود پنج میلیارد تومان پرداخت و ما بقی پرونده ها در کمیته های تخصصی استان و یا شعب بانک های مربوطه در دست اقدام است.

لطفی تصریح کرد : این تسهیلات توسط سه بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک پرداخت و نرخ سود این تسهیلات برای طرح های محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی مناطق کمتر توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در آبیک

پرداخت 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در آبیک