مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 23:552020-01-22ورزشي

آغاز ماجراجویی جهانی هندبال ایران با شکست کره جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات انتخابی جهانی از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) برابر کره جنوبی به میدان می رود، - تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی به میدان می رود، مسابقه ای که پیروزی در آن هندبال ایران را جهانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات انتخابی جهانی از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) برابر کره جنوبی به میدان می رود، دیداری که برنده آن به جمع چهار تیم پایانی صعود خواهد کرد و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کند.

آخرین حضور ایران در مسابقات جهانی به سال 2015 باز می گردد، جایی که تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سوم ایستاد و راهی قطر شد.

حالا شاگردان حبیبی تنها یک قدم تا مسابقات جهانی قاهره فاصله دارند و رسیدن به این میدان جهانی جز با قربانی کردن کره جنوبی محقق نخواهد شد.

کره و ایران چگونه به هم رسیدند؟ تیم ملی هندبال کشورمان در دور نخست مسابقات قهرمانی آسیا با نیوزلند و بحرین همگروه بود و با برتری 53 بر 21 برابر نیوزلند و شکست 22 بر 20 برابر بحرین به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماجراجویی جهانی هندبال ایران با شکست کره جنوبی

آغاز ماجراجویی جهانی هندبال ایران با شکست کره جنوبی