مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 21:072020-01-22سياسي

روش های تحکمی دیگر پاسخگو نیست


رضا کامیاب مقدس سه شنبه شب در نشست هم اندیشی مدیرعامل و مدیران ستادی خبرگزاری جمهوری اسلامی با روسای دانشگاه های استان کرمان با اشاره به پیش نیازها برای رسیدن به موفقیت در شرایط دشوار کنونی کشور افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان به انسجام نیاز دارد که به معنای همراهی و همدلی تمامی سطوح جامعه است.

وی با بیان اینکه وجود افکار متفاوت در جامعه نشانه توسعه یافته گی کشور است تصریح کرد: در این زمینه نظام جمهوری اسلامی زمینه حضور افکار مختلف را فراهم کرده و وجود جناح های مختلف، هم افزایی و گفتمان انتقادی موجب ارتقا و بهبود وضعیت کشور می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه انگیزه مندی و تحمل شرایط نیازمند انگیزه قوی در جامعه است افزود: مردم فشارها را تحمل می کنند لذا باید اگاه شوند.

وی عنوان کرد: رسانه نقش بزرگی در متقاعدسازی افکار عمومی ایفا می کند و دانشگاهیان نقشی برای کاهش افراط و تفریط ها دارند و مسایل را در زنجیره استدلال مبتنی بر اطلاعات واقعی ارائه می کنند لذا با همکاری رسانه ها و ارائه اخبار شفاف روند اعتمادسازی محقق می شود.

کامیاب مقدس ادامه داد: اتفاقات اخیر کشور به رسانه و جامعه خدشه وارد کرده و افکار عمومی را به رسانه خارجی سوق می دهد و این رسانه ها با ظاهری آراسته، در عمق ناصحیح هستد لذا نقش رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تحکمی دیگر پاسخگو نیست

روش های تحکمی دیگر پاسخگو نیست