مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 20:302020-01-22اقتصادي

مشکل خدمات رسانی به مناطق پیرامونی قلعه چنعان بعد از 4 سال حل شد


با تصویب بازنگری طرح «هادی» روستای قلعه چنعان در کارگروه زیربنایی استان خوزستان، روستای قلعه کوچک و نقاط پیرامونی به قلعه چنعان الحاق شد.

- اهواز- با تصویب بازنگری طرح هادی روستای قلعه چنعان در کارگروه زیربنایی استان خوزستان، روستای قلعه کوچک و نقاط پیرامونی به قلعه چنعان الحاق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه کارگروه استانی زیربنایی، توسعه شهری، روستایی، عشایری، و آمایش سرزمین و محیط زیست عصر چهارشنبه به ریاست فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

طرح بازنگری روستای قلعه چنعان و طرح پهنه بندی سیلاب دو دستور کار این جلسه بودند.

عبیات در این نشست با اشاره به بازدیدهای خود از شهرستان کارون و روستای قلعه چنعان، اظهار کرد: تصویب بازنگری طرح هادی گام مهمی در رفع مشکلات قلعه چنعان است و پروژه های محرومیت زدایی را باید در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به آمارهای ضد و نقیض از جمعیت روستای قلعه چنعان، افزود: جمعیت این روستا طبق سرشماری مرکز آمار در سال های 85 و 95، حدود 10 هزار نفر و طبق آمار شبکه بهداشت در سال 95 بیش از 16 هزار نفر بوده است؛ همچنین بنا بر اعلام مسئولان محلی جمعیت قلعه چنعان اکنون بالای 20 هزار نفر است؛ بنابراین رفع مشکل آماری این روستای بزرگ ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خدمات رسانی به مناطق پیرامونی قلعه چنعان بعد از 4 سال حل شد

مشکل خدمات رسانی به مناطق پیرامونی قلعه چنعان بعد از 4 سال حل شد