مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-22ورزشي

جوانان بزرگ ترین و بهترین سرمایه های اجتماعی هستند


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: آینده از آن جوانان خلاق و نوآور است که با تلاش و پشتکار بر روی ایده خود کار می کنند تا یک محصول قابل ارائه بر پایه دانش خلق کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: آینده از آن جوانان خلاق و نوآور است که با تلاش و پشتکار بر روی ایده خود کار می کنند تا یک محصول قابل ارائه بر پایه دانش خلق کنند.

دکتر مظفرعلیشایی ، در افتتاحیه ی نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی استان، اظهار کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان ایلام با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی با هدف حمایت از ایده های نو تا تجاری سازی آن راه اندازی شده است و این رویداد به عنوان اولین فعالیت رسمی این مرکز قلمداد می شود.

وی با بیان اینکه مرکز منش ایلام متعلق به تمام جوانان علاقه مند در زمینه نوآوری و فناوری است، گفت: آینده از آن جوانان خلاق و نوآور است که با تلاش و پشتکار بر روی ایده خود کار می کنند تا یک محصول قابل ارائه بر پایه دانش خلق کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تأکید کرد: دستگاه ها و نهادهای متولی باید به صورت متمرکز و هدفمند حمایت خود را از جوانان مبتکر و خلاق و فارغ التحصیلان استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بزرگ ترین و بهترین سرمایه های اجتماعی هستند

جوانان بزرگ ترین و بهترین سرمایه های اجتماعی هستند