مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 19:202020-01-22ورزشي

هافبک آرسنال به رئال مادرید بازخواهد گشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تابستان سال گذشته و بعد از نمایش های درخشان دنی سبایوس در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت های زیر 21 سال اروپا، - به نظر می رسد دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال تابستان دوباره به رئال مادرید بازخواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در تابستان سال گذشته و بعد از نمایش های درخشان دنی سبایوس در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت های زیر 21 سال اروپا، بسیاری معتقد بودند رئال مادرید با انتقال قرضی این بازیکن به آرسنال مرتکبی اشتباه بزرگی شده، اما در نهایت این هافبک جوان راهی لندن شد.

علیرغم شروعی فوق العاده، دنی سبایوس در ماه نوامبر دچار مصدومیت همسترینگ شده و در بازگشت هنوز نتوانسته در ترکیب توپچی ها قرار بگیرد.

به نظر می رسد میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال اعتقاد چندانی به دنی سبایوس ندارد و این باشگاه در تابستان تلاشی برای دائمی کردن قرارداد او انجام نخواهد داد.

قرارداد دنی سبایوس با آرسنال یک ساله و قرضی بود و هیچگونه بند خریدی در آن برای توپچبی ها وجود نداشت، اما شروع درخشان سبایوسش در ایتدای فصل باعث افزایش شایعاتی مبنی بر تمایل آرسنال به مذاکره با رئال مادرید برای خرید دائمی این هافبک جوان شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافبک آرسنال به رئال مادرید بازخواهد گشت

هافبک آرسنال به رئال مادرید بازخواهد گشت