مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 19:182020-01-22اقتصادي

شهردار رشت : لایحه بودجه سال 99 شهرداری با 875 میلیارد تومان بسته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، ناصر حاج محمدی شامگاه چهارشنبه قبل از تقدیم لایحه بودجه سال 99 شهرداری رشت به شورا در جمع اعضای شورای اسلامی این کلانشهر افزود: لایحه بودجه سال 99 شهرداری کاملا عملیاتی دیده شده و در قالب برنامه محوری، ساز و کارهای خرید و فروش اوراق بهادار و سایر منابع مالی را در دستور کار قرار داده ایم که به عملیاتی شدن بودجه در سال آینده کمک می کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس با توجه به دستورالعمل طرز تهیه و تدوین، اجرا و تفریغ بودجه شهرداری لایحه بودجه 99 با افزایش 20 درصدی نسبت به بودجه سال 98، ازنظر منابع به مبلغ 875 میلیارد تومان و به جهت مصارف نیز به همین مبلغ تهیه و تنظیم شده است.

شهردار رشت با بیان این که سهم بودجه هزینه ای 43 درصد، بودجه تملک دارایی سرمایه ای 55 درصد و سهم اعتبارات تملک دارایی مالی 2 درصد است، خاطر نشان کرد: پیشنهادهای سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه ها به صورت جداگانه همراه لایحه بودجه (به پیوست آن) تقدیم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : سازمان های تابعه شهرداری رشت از سال آینده به عنوان سازمان تغییر می کند، برخی از سازمان ها تبدیل به واحد اداری می شوند به عنوان مثال سازمان فاوا به اداره فاوا تبدیل می شود، در این باره لایحه ای به شورای اسلامی کلانشهر رشت ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت : لایحه بودجه سال 99 شهرداری با 875 میلیارد تومان بسته شد

شهردار رشت : لایحه بودجه سال 99 شهرداری با 875 میلیارد تومان بسته شد