مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:562020-01-22سياسي

اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام منجر به جلب مشارکت حداکثری در انتخابات می شود


بهمن مرادنیا ظهر روز چهارشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی در سطح استان موظف هستند تا با بسیج همه امکانات خود شرایط برگزاری انتخابات سالم و حداکثری را فراهم کنند.

وی افزود: در زمینه های مخابرات و راهداری و راه های روستایی باید با بررسی های لازم در اسرع وقت نسبت به رفع موانع احتمالی و برای رفاه حال مردم تدابیر مورد نیاز صورت گیرد.

مرادنیا خاطر یادآور شد: باید تلاش کنیم تا مسیرارتباطی مناطق روستایی با سایر نقاط استان به ویژه در زمان برگزاری انتخابات به سهولت فراهم شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: شهرداری ها باید به فکر خودکفایی از کمک های دولتی به منظور کسب درآمد پایدار باشند و اگر شهردارها در این زمینه ناتوان هستند باید به علت عدم ناتوانی از سمت خود باید کنار بروند.

وی تاکید کرد: با وجود کارهای مهم و اساسی صورت گرفته هنوز نتوانستیم به خوبی عملکردمان را به اطلاع مردم برسانیم و در بیان عملکردها خیلی منفعلانه و خیلی ضعیف عمل کرده ایم .

مرادنیا گفت: افزایش بیش از 38 درصد رشد اعتبارات عمرانی نشان از انجام کارهای مهمی در حوزه عمرانی استان است که باید به اطلاع مردم استان رسانده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام منجر به جلب مشارکت حداکثری در انتخابات می شود

اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام منجر به جلب مشارکت حداکثری در انتخابات می شود