مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:372020-01-22اجتماعي

100 دستگاه ماشین آلات مشغول برف روبی معابر اراک است


محمدکریم شفیعی چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف از صبح امروز در نقاط مختلف این کلان شهر به حدی سنگین است که در عبور و مرور شهروندان و خودروها کندی ایجاد کرده و تمامی تلاش به کار گرفته شده که با وجود تداوم بارش ها مشکل جدی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: تمامی نیروهای شهرداری اراک برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در حال آماده باش هستند و 800 نفر از نیروهای شهرداری اراک نیز اکنون در سطح خیابان ها و معابر شهری خدمات رسانی دارند.

شهردار اراک ادامه داد: اولویت کار فعلی شهرداری بازگشایی کمربندی ها، بزرگراه ها و خیابان های اصلی شهر است که با جدیت و با همکاری پلیس و سایر دستگاه های خدماتی در دست اقدام است.

شفیعی اظهار داشت: تردد در خیابان های اصلی کلانشهر اراک جریان دارد اما به دلیل بارش برف سنگین روان نیست و انتظار می رود که مردم تا جای ممکن از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری اراک تا صبح فردا مشغول به خدمت رسانی خواهند بود و انتظار می رود که مردم نیز تا جای ممکن همکاری خوبی با شهرداری داشته باشند و در یاری با این نهاد نسبت به درخت تکانی محله خود اقدام کنند.

شهردار اراک افزود: به منظور جلوگیری از یخ زدگی معابر و خیابان های سطح شهر تدابیر لازم برای شن و ماسه ریزی صورت گرفته و سعی شده به لحاظ رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستگاه ماشین آلات مشغول برف روبی معابر اراک است

100 دستگاه ماشین آلات مشغول برف روبی معابر اراک است