مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-22ورزشي

تیم فوتسال سن ایچ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد


تیم های سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در سومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی چهارشنبه شب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار را تیم سن ایچ با گل مهدی کریمی به سود خود پایان داد و در نیمه دوم بهزاد عظیمی گل تساوی فرش آرا را به ثمر رساند و علی رستمی نیز دومین گل این تیم را وارد دروازه تیم سن ایچ کرد.

در این نیمه تیم سن ایچ توسط علی مروتی به گل رسید که بازیکنان فرش آرا اعتقاد داشتند گل در زمان اتمام بازی به ثمر رسیده است، اما تیم داوری بعد از مشورت با همدیگر گل را پذیرفت و کار به وقت اضافی کشیده شد.

در نیمه نخست وقت اضافی اتفاق خاصی رخ نداد و در نیمه دوم وقت اضافه تیم میزبان دو مرتبه صاحب پنالتی از روی نقطه دوم شد که قدرت بهادری نتوانست آن را به گل تبدیل کند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در این ضربات سعید سروری، علی ابراهیمی و قدرت بهادری ضربات خود را برای فرش آرا به گل تبدیل کردند اما ضربه علی رستمی به خارج از چارچوب دروازه زده شد.

تیم سن ایچ ضربات خود را که به وسیله علی مروتی، فرشید نادری، نادر حنیفی و طاها نعمتیان به گل تبدیل کرد و با 2 پیروزی از سه بازی جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتسال سن ایچ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم فوتسال سن ایچ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد