مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:082020-01-22سياسي

سفرهای رییس دستگاه قضا در راستای کمک به مردم انجام می شود


اصغر جهانگیر عصر روز چهارشنبه در سفر به ابرکوه یزد به خبرنگار ایرنا افزود: با مدیریت رییس جدید قوه قضاییه شاهد تحول چشمگیری در عرصه های مختلف قضا بودیم.

وی اظهار کرد: میانگین آمار متهمین استان یزد از میانگین کشوری پایین تر است یعنی در کل کشور 22 درصد و در یزد 20 درصد است .

جهانگیر با بیان اینکه مهمترین جرم استان یزد مربوط به مواد مخدر است و 53 درصد جمعیت کیفری در ارتباط با این بخش است افزود: میانگین کشوری آن 36 درصد است که علت آن ترانزیت مواد مخدر در مسیرهای ورودی به استان یزد است.

نماینده رییس قوه قضاییه اضافه کرد: سرقت و ربودن مال غیر یکی دیگر از جرایم این استان است که دراین زمینه میانگین آن 22 درصد است که نسبت به میانگین کشور که 30 درصد است ، کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: جرایم علیه اشخاص هم میانگین کشوری 10 درصد و استان یزد 6 درصد است که نشان دهنده نجیب بودن و با صفا بودن مردم استان است .

رییس سازمان زندان های کشور با تاکید بر اینکه متهمین با ماندگاری کوتاه نباید وارد زندان شوند، افزود: زندان ها نباید بی جهت پر شود .

جهانگیر در ادامه خاطرنشان کرد: در 9 ماه امسال در این استان 536 نفر وارد زندان شدند و یک روز در زندان بودند که این اصلا درست نیست و از نکاتی است که آیت الله رییسی دستور داده کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای رییس دستگاه قضا در راستای کمک به مردم انجام می شود

سفرهای رییس دستگاه قضا در راستای کمک به مردم انجام می شود