مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-22سياسي

اعتبار350میلیارد تومانی برای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی آذربایجان غربی


از آغاز طرح تحول نظام سلامت تا کنون 350میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هزینه شده که سهم مهاباد از این میزان 24میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در دومین نشست مجمع سلامت شهرستان مهاباد گفت: برای هتلینگ و تجهیز بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی استان 350میلیارد تومان هزینه شده که 24میلیارد آن مربوط به مهاباد است.

جواد آقازاده افزود: درحال حاضر بیمارستان آیت الله خویی با 350تخت آماده افتتاح است 220تخت در بیمارستان امام خمینی خوی بهره برداری شده و 700تخت هم به بیمارستان ارومیه اضافه شده است و در مهاباد هم بیمارستان 350تخت خوابی درحال سخت است.

آقازاده اضافه کرد: در دیگر شهرهای استان هم بیمارستانها درحال ساخت هستند که با تکمیل فرایند آنها شاخص بهره مندی از تخت بیمارستانی به 1.

6 خواهد رسید که از متوسط کشوری بالاتر خواهد رفت.

امیر بهزاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: افزایش ضریب اشغال تخت، جذب متخصص برای بیمارستان امام خمینی مهاباد، تجهیز سونوگرافی، سی تی اسکن، ماموگرافی و احداث مرکز تشخیص سرطان را از اقدامات طرح تحول سلامت در مهاباد اعلام کرد و افزود: یک دستگاه سی تی اسکن جدید هم تا یکی دو هفته آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار350میلیارد تومانی برای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

اعتبار350میلیارد تومانی برای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی آذربایجان غربی