مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-22سياسي

مصرف روزانه 170 میلیون متر مکعب سوخت در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، عبدالرسول پیشاهنگ در سفر یک روزه به شهرستان زرند با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی،  حسینی بود، خونش هم حسینی بو د و با ترور ناجوانمردانه اش توسط آمریکای جنایتکار راه آن شهید سرافراز اسلام استوارتر شد.

 معاون راهبری شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور با بیان اینکه دشمنان می گویند گزینه ها روی میز است، ادامه داد:  دشمنان تمام گزینه ها را اجرا کردند اما به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی در نیروگاه و توجه به محیط زیست از اولویت های وزارت نیرو است، افزود: برای اینکه نیروگاه های کشور در تابستان آینده آمادگی لازم را داشته باشند در حال حاضر حدود 97هزار مگاوات تعمیرات در سطح کشور در دست اجرا داریم و تا امروز بیش از 50 درصد تعمیرات انجام شده است و امیدواریم تا اردیبهشت تعمیرات به پایان برسد و مردم در تابستان آینده برق مطمئن و خوبی  داشته باشند.

پیشاهنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 170میلیون متر مکعب سوخت مصرف داریم که نزدیک به 40 درصد آن توسط شرکت گاز تامین می شود و مابقی از سوخت مایع استفاده می شود.

وی در این راستا به مردم توصیه کرد هم در مصرف گاز و هم در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند تا بتوان در نیروگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 170 میلیون متر مکعب سوخت در کشور

مصرف روزانه 170 میلیون متر مکعب سوخت در کشور