مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:052020-01-22اقتصادي

اختصاص 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای افزایش شاخص های بهداشتی


امسال نزدیک به 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات متوازن برای بالا بردن شاخص های بهداشت و درمان در شهرستان اختصاص یافته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ اسماعیل بایبوردی با اشاره به افزایش دو برابری فضاهای درمانی و تخت های بیمارستانی شهرستان آران و بیدگل با بهره برداری از فضاهای درمانی در حال ساخت افزود: هم اکنون بیمارستان سیدالشهدا با 88 تخت در بخش های مختلف فعال و ضریب اشغال تخت های آن 60 درصد است و بیمارستان شهید رجایی نیز با 46 تخت و ضریب اشغال 30 درصدی در بخش زنان و زایمان خدمت رسانی می کند.

وی با اشاره به نقش خیران سلامت در ساخت 2 بیمارستان جدید این شهرستان گفت: بیمارستان ثامن با هشت هزار و 500 مترمربع زیربنا ، 56 تخت و پیشرفت فیزیکی 90 درصد در دست ساخت است و پیش بینی می شود بزودی به بهره برداری برسد و به عنوان بیمارستان تخصصی زنان، جایگزین بیمارستان شهید رجایی شود.

فرماندار آران و بیدگل افزود: بیمارستان 96 تختخوابی امام حسن مجتبی (ع) هم با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال ساخت است که پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد و جایگزین بیمارستان سیدالشهدا باشد.

بایبوردی گفت: برخی از شهروندان به علت همجواری با کاشان، برای درمان به آن شهرستان می روند که با بهره برداری از بیمارستان های جدید و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای افزایش شاخص های بهداشتی

اختصاص 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای افزایش شاخص های بهداشتی