مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:002020-01-22سياسي

شفافیت قراردادهای کارگران با راه اندازی سامانه جامع روابط کار


مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار، الکترونیکی شدن ثبت قراردادهای کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرما را از مهمترین ویژگی های سامانه جامع روابط کار عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، در نشستی با حضور نمایندگان جامعه کارگری، نمایندگان کارفرمایان و مسئولان مربوط در استان کرمان، بر رفع مشکلات معیشتی کارگران همچنین مشکلات حقوقی کارفرمایان و سامان دادن به روابط کار تاکید شد.

کورش یزدان مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه جامع روابط کار برای الکترونیکی شدن ثبت قراردادهای کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرما گفت: با راه اندازی این سامانه و زیرسامانه های موجود در آن تقریباً همه خدمات حوزه روابط کار به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می شود.

یزدان ادامه داد: کارگران و کارفرمایان برای استفاده از خدمات این سامانه از جمله ثبت شکایت و دادخواست ها باید ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام کنند و سپس می توانند شخصاً با ورود به سامانه جامع روابط کار به نشانی www.

prkar.

mcls.

gov.

ir از خدمات آن استفاده کنند.

در این نشست همچنین اسماعیلی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان هم گفت: سالانه حدود 4 هزار پرونده اختلاف بین کارگران و کارفرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت قراردادهای کارگران با راه اندازی سامانه جامع روابط کار

شفافیت قراردادهای کارگران با راه اندازی سامانه جامع روابط کار