مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:352020-01-22سياسي

ثبت جهانی ماسوله مطالبه 44 ساله مردم گیلان است


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ثبت جهانی ماسوله را مطالبه اصلی مردم گیلان دانست و تصریح کرد: ماسوله سال 54 به ثبت ملی رسیده و طی 44 سال گذشته هیچ اقدامی دیگری انجام نگرفته است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ثبت جهانی ماسوله را مطالبه اصلی مردم گیلان دانست و تصریح کرد: ماسوله سال 54 به ثبت ملی رسیده و طی 44 سال گذشته هیچ اقدامی دیگری انجام نگرفته است.

شهرود امیرانتخابی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه گیلان از استان های گردشگرپذیر کشور محسوب می شود، اظهار کرد: ایجاد آمادگی بیشتر و بهتر جهت پذیرایی از مسافران نوروزی گیلان ضرورت دارد.

وی با اشاره به تفاوت تعطیلات نوروزی 98 با سال های گذشته، افزود: تغییرات آب و هوایی و وقوع سیل ویرانگر در استان های گلستان و فارس و لرستان و خوزستان نوروز را به عزای عمومی تبدیل کرد و استان گیلان نیز در حالت آماده باش جهت مقابله با طغیان احتماعی رودخانه ها بود.

همچنین از نظر تاسیسات گردشگری اعم از اقامتگاه و تخت وضعیت مناسبی فراهم نکرده بودیم و بسیاری از هتل ها با کنسلی مواجه شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از افت شدید ورود مسافران نوروزی به استان و کاهش نفرشب اقامت در بهار 98 خبر داد و اضافه کرد: نوروز 98 وضعیت گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی ماسوله مطالبه 44 ساله مردم گیلان است

ثبت جهانی ماسوله مطالبه 44 ساله مردم گیلان است