مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:162020-01-22سياسي

کیفیت در مناسب سازی معابر مغفول مانده است


مهرداد سلطانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر استان افزود: کسب موفقیت های هر چند اندک در این ستاد، به واسطه تذکرهای انجام گرفته از سوی نمایندگان و یا متولیان امر بوده و این مهم باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به آیین نامه اجرایی قانون جدید ماده سه حمایت از حقوق معلولان ادامه داد: این آیین نامه سال گذشته تصویب شد که در آن، به اصطلاحاتی نظیر دسترس پذیر بودن فضاهای عمومی، فضای اجتماعی شهری و روستایی تاکید داشته و موارد مطرح شده در قانون نیز لازم اجراست.

وی اظهار داشت: الزامی بودن آیین نامه مربوطه اهمیت زیادی دارد، بطوری که در تبصره سه ماده پنج قانون حمایت از حقوق معلولان مجازات هایی برای افراد بی اعتنا در نظر گرفته شده و در واقع وجهه کیفری پیدا کرده و با شکایت دبیرخانه، سازمان های مردم نهاد موثر و یا بازرسی ها سازمان بهزیستی بی توجهی ها تخلف محسوب می شود.

سلطانی افزود: در آیین نامه اجرایی نیز وظایف دستگاه های متولی به ویژه دستگاه های محوری تر از قبیل شهرداری ها و دهیاری ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فعالیت های انجام گرفته نشان می دهد هنوز برخی دستگاه های اجرایی درارتباط با موضوع مناسب سازی معلولان ضعیف عمل کرده اند، اظهارداشت: برنامه های ارائه شده از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت در مناسب سازی معابر مغفول مانده است

کیفیت در مناسب سازی معابر مغفول مانده است