مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:162020-01-22اقتصادي

12 و نیم درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی غیر فعال است


ابراهیم ناصری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در نیشابور افزود: اغلب این واحدها در مقیاس کوچک هستند که به خاطر عدم ارتقای فناوری و تطابق با شرایط روز یا به دلیل مشکلات نقدینگی و اختلاف شرکا تعطیل شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال 98 جلسه در ستاد تسهیل استان خراسان رضوی تشکیل شده که در این جلسات 2 هزار و 18 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و 2 هزار و 318 مصوبه داشته است.

وی گفت: از ابتدای امسال 362 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 14 هزار و 800 میلیارد ریال صادر شده که زمینه اشتغال چهار هزار و 870 نفر را در استان فراهم کرده است.

ناصری افزود: این آمار تا پایان امسال با تایید 2 پروانه دیگر توسط محیط زیست تغییرات قابل ملاحظه خواهد داشت و سرمایه گذاری در این حوزه ها انجام شده است.

وی اظهار داشت: مشکلات واحدهای تولیدی استان در کارگروه های مالی و تسهیلات، مالیات، گمرک و تامین اجتماعی، کارگروه انرژی، محیط زیست، شهرک های صنعتی و کارگروه سرمایه گذاری و موارد خاص بررسی می شود.

وی گفت: در مواردی که این کارگروه ها برای حل مشکلات به جمع بندی رسیدند تصمیم نهایی به عنوان مصوبه ستاد تسهیل استان ابلاغ می گردد.

مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 و نیم درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی غیر فعال است

12 و نیم درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی غیر فعال است