مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:152020-01-22ورزشي

خارجی ها طلاهای کشتی پهلوانی را درو کردند/ایران هیچ طلایی نداشت


طی بعد از ظهر امروز دور فینال رقابت های کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد برگزار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی طی بعد از ظهر امروز دور فینال رقابت های کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد برگزار شد.

در این دور از رقابت ها در وزن 90 کیلوگرم سوران الله مردای نماینده ایران به مصاف بیرژن شیمرون از قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند که در این دور از مسابقات نماینده ایران کمتر از 30 ثانیه با ضربه فنی مغلوب حریف قزاق شد و به مدال نقره راضی شد.

در وزن مثبت 90 کیلوگرم ووسال یاشار جواد اف از آذربایجان توانست یون جاناتان از کامرون را ضربه فنی کند و به مدال طلا دست یابد.

در وزن 80 کیلوگرم نیز رفعت گولالیف از آذربایجان و حسین محمد حمید به رقابت با یکدیگر پرداختند که حریف آذربایجانی توانست مدال طلا را از آن خود کند.

حیدر عبدلامیز از کشور عراق با ممدی سلام اف از آذربایجان در وزن 70 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این رقابت کشتی گیر آذربایجانی توانست به پیروزی برسد.

در وزن 60 کیلوگرم نیز مشتاق حسن شریفی از کشور افغانستان با محمد ایرفان ساپوترا از اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند و کشتی گیر اندونزی به پیروزی رسید و نشان طلا را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارجی ها طلاهای کشتی پهلوانی را درو کردند/ایران هیچ طلایی نداشت

خارجی ها طلاهای کشتی پهلوانی را درو کردند/ایران هیچ طلایی نداشت