مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:102020-01-22سياسي

بیکاری و فقر عامل ارتکاب جرم توسط 73 درصد از زندانیان استان یزد


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با بیان اینکه بیکاری و فقر عامل ارتکاب جرم توسط 73 درصد از زندانیان استان یزد است، گفت: برای اجرای عدالت و برقراری امنیت باید به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعاتی پیش علی اصغر جهانگیر در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پیرامون سفرهای استانی رییس قوه قضاییه اظهار کرد: این سفرها باهدف ارتقاء ارتقا وضعیت امنیتی، اقتصادی، رفاهی و معیشتی مردم صورت می گیرد که امید است نتیجه آن اعتماد به نظام و امیدآفرینی باشد.

تحولات 10 ماهه گذشته دستگاه قضا رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اذعان کرد: طی 10 ماه گذشته شاهد تحول چشمگیری در عرصه های مختلف قضا هستیم که تلاش دارد با اقداماتی همچون کاهش فرآیند دادرسی، کاهش ورود پرونده به حوزه های داوری، پیشگیری از وقوع جرم، جلوگیری از ورود بی رویه افراد به زندان و کاهش جمعیت کیفری، به دنبال جلب رضایت مردم است.

جهانگیر به وظایف اولیه دستگاه قضا اشاره و تصریح کرد: اجرای مجازات، رسیدگی به پرنده ها و فصل خصومات کمک می کند تا دفاع اجتماعی توسعه یابد، حقوق مردم موردتوجه قرار گیرد و لطمات وارده به آنان جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری و فقر عامل ارتکاب جرم توسط 73 درصد از زندانیان استان یزد

بیکاری و فقر عامل ارتکاب جرم توسط 73 درصد از زندانیان استان یزد