مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22سياسي

کتابخانه متروکه فردوس در ورامین جان می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در سفر 22 خرداد سال 1382 رهبر معظم انقلاب به شهرستان ورامین، احداث ده ها پروژه عمرانی به تصویب رسید که یکی از این پروژه ها احداث کتابخانه در منطقه ای محروم از شهرستان ورامین موسوم به باغ مهبد بود.

عملیات احداث این کتابخانه از سال 1382 در زمینی به مساحت 400 متر مربع و زیربنای 300 مترمربع آغاز شد و در سال 1383 به بهره برداری رسید.

یک سال بعد، این مکان توسط نهاد کتابخانه های عمومی استان تهران تجهیز و با حضور مسئولان وقت بدون برخورداری از آب، برق، گاز و تلفن راه اندازی شد ولی عمر استفاده از آن چند ماه بیشتر طول نکشید و به گفته مسئولان این نهاد، پس از به سرقت رفتن وسایل آن، تعطیل شد.

هر چند احداث این کتابخانه در منطقه ای محروم می توانست بخشی از کمبودهای فرهنگی منطقه را جبران کند ولی بی توجهی به آن باعث شد تا تنها چندماه پس از افتتاح، تعطیل و امروز به طور کامل متروکه شود.

حال پس از یکسال از گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، مسئولان استانی نهاد کتابخانه های عمومی با حضور در شهرستان ورامین آمادگی و عزم خود را برای تعیین تکلیف این کتابخانه اعلام کرده اند.

تعیین تکلیف کتابخانه فردوس سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار ورامین گفت: اهمیت موضوع کتابخانه فردوس و لزوم پاسخگویی به مردم، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه متروکه فردوس در ورامین جان می گیرد

کتابخانه متروکه فردوس در ورامین جان می گیرد