مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22بين الملل

یاوه گویی های ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن انتقام سخت ایران


من شنیده ام که برخی از سربازان سردرد گرفته بودند و مشکلاتی از این قبیل داشتند اما هیچ کدام آسیب جدی ندیده بودند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور آمریکا در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن حمله ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق بار دیگر مدعی شد که سربازان این کشور آسیب جدی ای ندیده اند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در نشست خبری خود در فروم جهانی اقتصاد با تقلا برای کم اهمیت جلوه دادن حمله ایران به پایگاه عین الاسد در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره زخمی شدن 11 سرباز آمریکایی که توسط پنتاگون نیز تایید شده بود می پرسید، مدعی شد: من شنیده ام که برخی از سربازان سردرد گرفته بودند و مشکلاتی از این قبیل داشتند اما هیچ کدام آسیب جدی ندیده بودند! ترامپ همچنین در پاسخ به سوال بعدی این خبرنگار که می پرسید آیا شما خونریزی از ناحیه سر را جدی نمی دانید؟ با بیان این که من در مقابل دیگر جراحاتی که مشاهده کرده ام، این جراحات را جدی نمی دانم، مدعی شد که ایران با بمب های کنارجاده ای بر سر نیروهای آمریکایی باعث جراحات بسیار بدتری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، این ادعای ترامپ در حالی است که روزنامه القبس چندی پیش به نقل از روزنامه بیزینس اینسایدر اعلام کرد که برخی از نظامیان آمریکایی که در اثر حمله ایران زخمی شده بودند به اردوگاه&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویی های ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن انتقام سخت ایران

یاوه گویی های ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن انتقام سخت ایران