مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22حوادث

101 باند مجرمانه سرقت در بوشهر شناسایی شد


سرهنگ جوشن سهرابی روز چهارشنبه در این رابطه افزود: با متلاشی شدن این شمار باند 235 سارق و 147 خریدار اموال مسروقه دستگیر و یک‎هزار و260 فقره انواع جرایم سرقت کشف شد.

وی بیان کرد: کاهش‎های 45 درصدی سرقت مسلحانه، 33 درصدی سرقت محموله، 37 درصدی سرقت قاپ زنی و کاهش و مهار صد درصدی سرقت جیب بری و منفی بودن آمار وقوع سرقت بانک و سرقت از مغازه های طلافروشی از اقدام های شاخص استان در 10 ماه امسال است.

سهرابی با تقدیر از مردم برای کمک به تامین امنیت تاکید کرد: چنانچه شهروندان توصیه های پلیس را رعایت کنند، سرقت‎های منزل، احشام، قطعات خودرو، لوازم داخل خودرو، گوشی همراه و همچنین سرقت از ساختمان های نیمه کاره به طرز محسوسی کاهش خواهد یافت.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از سرقت موارد ایمنی نظیر رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلاجات در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک ها، نصب دوربین های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی، رها نکردن وسیله نقلیه در معابر و خیابان ها، خودداری از نگهداری اموال با ارزش و اوراق بهادار در داخل خودرو و مراقبت بیشتر دامداران از احشام خود در شب ها با تقویت حفاظت از محل نگهداری احشام و مراقبت نوبتی باید به طور جدی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 باند مجرمانه سرقت در بوشهر شناسایی شد

101 باند مجرمانه سرقت در بوشهر شناسایی شد