مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22سياسي

معاون استاندار گیلان :صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه مجریان انتخابات است


دکتر محمود قاسم نژاد در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان رضوانشهر با تاکید بر تلاش همه بخش ها و دست اندرکاران انتخابات برای تحقق مشارکت حداکثری مردم گفت : عزم همه ما بر برگزاری انتخابات پرشور، بی طرف و رقابتی در سطح استان و شهرستان هاست و موظف به امانتداری از آرای مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی ماست، عنوان کرد :در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در راستای تجقق مشارکت حداکثری مردم فراهم نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: تامین امنیت برگزاری انتخابات در شهرستان ها وظیفه فرمانداران است که بدین منظور باید با برنامه ریزی اصولی همه تلاش های خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور در دوم اسفند به کار بندند.

فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست گفت : وظیفه عوامل مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات ایجاد بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری است که در این راستا، تمهیدات لازم با تعامل و هم افزایی در این حوزه اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار گیلان :صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه مجریان انتخابات است

معاون استاندار گیلان :صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه مجریان انتخابات است