مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-22فرهنگي

کتاب هایی درباره شعر نو، داعش، نیچه و چند رمان


کتاب های «طفل صدساله ای به نام شعر نو»، «یونانی خواستار همسر یونانی»، «دختری که از زندان داعش گریخت»، «فردریش نیچه»، «انفجار»، «خون بَس» و «سوار بر گلوله» به تازگی راهی بازار شده اند.

- کتاب های طفل صدساله ای به نام شعر نو ، یونانی خواستار همسر یونانی ، دختری که از زندان داعش گریخت ، فردریش نیچه ، انفجار ، خون بَس و سوار بر گلوله به تازگی راهی بازار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب طفل صدساله ای به نام شعر نو: گفت وگوی صدرالدین الهی با نادر نادرپور در 400 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 65 هزار تومان در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: کتاب حاضر حاصل مصاحبه هفده ماهه صدرالدین الهی، روزنامه نگار، با نادر نادرپور، شاعر (1308- 1378)، است که در مجله روزگار نو (چاپ پاریس) از خرداد 1371 تا آبان 1372 صورت پذیرفته و در آن به موضوع شعر نو فارسی، شاعران معروف، سبک ها و فراز و فرودهای یکصد سال شعر نو در ایران پرداخته شده است.

پس از مرگ نادرپور، صدرالدین الهی ویراستاری مصاحبه و ساماندهی آن را در قالب کتاب، به محمدحسین مصطفوی که دوست دیرینه، همکار و دستیار اول نادرپور در گروه ادب امروز رادیو تلویزیون بوده، سپرد و از وی خواست این کتاب را که سفر و گذری به محتوا و صورت شعر نوین فارسی در یکصد سال اخیر است، دربیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی درباره شعر نو، داعش، نیچه و چند رمان

کتاب هایی درباره شعر نو، داعش، نیچه و چند رمان