مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:302020-01-22سياسي

گرامیداشت سردار دل ها در ادار ه کل دادگستری استان قزوین


مراسم یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور رییس کل دادگستری، مسئولان قضایی استان و مسئولین شهر محمدیه در حسینیه الغدیر این شهر برگزار شد.

- مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: شهید و شهادت در نگاه قرآن دارای جایگاه رفیعی است و هرکسی نمی تواند این مقام بزرگ را درک کند، چون بهترین دلیل این حرف همان کلام خداوند است که با این تعبیر می فرمایند گمان نکنید که آن هایی که در راه خدا کشته شده اند مرده هستند بلکه آن ها زنده بوده و در نزد پروردگارشان روزی می گیرند.

مقام ارشد قضایی استان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان تربیت یافته در مکتب قرآن و ولایت و انسانی بسیار فکور، اندیشمند و دارای بصیرت عمیق، ایمان و ولایتمداری بود؛ یعنی نگاهشان به مسائل نگاه سطحی نبود بلکه با بصیرتی که داشت عمق مسائل را رصد می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: آنچه از گفته همرزمان و خاطرات زندگی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مشخص است او با الگوگیری از زندگی برتر حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) که ارادت ویژه ای هم به حضرت زهرا (س) داشت بر اساس تبعیت از ولایت یک عمر به دنبال انجام وظیفه بود.

وی افزود: تمام اعمال حاج قاسم سلیمانی ریشه در مدل اعتقاد و نگاه ایشان نسبت به زندگانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و الگوگیری از زندگی آن ها خلاصه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سردار دل ها در ادار ه کل دادگستری استان قزوین

گرامیداشت سردار دل ها در ادار ه کل دادگستری استان قزوین