مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:252020-01-22سياسي

وجود سلایق مختلف بر مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار است


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: وجود سلایق مختلف بر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی عصر چهارشنبه در ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از همه ظرفیت های موجود برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی استفاده شود.

وی به تأثیر و نفوذ کلام ائمه جمعه در میان مردم اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه و سایر افراد صاحب نفوذ باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت و دلایل شرعی و عقلی مشارکت در تعیین سرنوشت شان را به مردم یادآوری کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بر توسعه فضای انتخاباتی در دانشگاه ها، پرهیز از دوقطبی قومیتی و استفاده از ظرفیت هنرمندان و سازمان های مردم نهاد برای جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

مصطفوی دهه مبارک فجر سال جاری را نیز فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در میان مردم دانست و اضافه کرد: دستاوردهای نظام با وجود محدودیت ها و موانع مختلفی چون جنگ تحمیلی و دشمنی استکبار جهانی تحقق یافته است و مردم باید درک درستی از موفقیت نظام با وجود شرایط نامنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود سلایق مختلف بر مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار است

وجود سلایق مختلف بر مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار است