مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-22اقتصادي

کاهش 20 میلیون تنی ثبت سفارش کالا نسبت به سال قبل


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی رهبری، موضوع قاچاق کالا و واردات بی رویه بوده است، گفت: آمارها نشان می دهد که امسال حدود 20 میلیارد دلار کمتر ثبت سفارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در نشست هم اندیشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز فی مابین اعضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت صنعت، اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری یکی از برنامه های اولویت دار وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته و امسال مدیریت صحیح واردات کالا به کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز محوریت امر با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، افزود: طبیعتاً جهت سازی اقدامات و کارها با سایر بخش های مرتبط در این زمینه ضروری است تا دستگاه های مرتبط همکاری کنند تا بتوانیم رضایت مقام معظم رهبری را در این حوزه به دست آوریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در خصوص واردات کالا، طی یکی دو سال اخیر و به صورت نسبی مدیریت قابل قبولی داشتیم و البته اقداماتی شروع شده که امسال نسبت به سال های قبل بیشتر هم جواب خواهد داد.

رحمانی تاکید کرد: همسو با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاق باید بیشتر ورود کنیم و همدیگر را در این حوزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 میلیون تنی ثبت سفارش کالا نسبت به سال قبل

کاهش 20 میلیون تنی ثبت سفارش کالا نسبت به سال قبل