مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-22ورزشي

سیل مهربانی از دانشگاه دریانوردی چابهار به دشتیاری


اگرچه سیل سیستان و بلوچستان را غرق در آب و ویرانی کرده بود اما مردم ایران مثل همیشه هم وطنان خود را فراموش نکردند، آنها این بار نیز بر خلاف کمک هایی که با تأخیر و کمبود می رسیدند، - با شدت و حدت بیشتر از تمام وجود مایه گذاشتند و کمک های خود را به سمت سیستان و بلوچستان گسیل کردند.

موسسه خیریه طلوع بی نام و نشان ها با توجه به تجربه خود در امر کمک رسانی در راس هرم کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان قرار گرفت؛ این موسسه خیریه با تیم خبره و همیشه همراه و یاور خود، با تمام آنچه در توان داشت، به سمت شهرستان چابهار حرکت کردند تا بخش دشتیاری را که سیل خسارت های فراوانی به آن وارد کرده بود پشتیبانی کند.

رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز سلف سرویس دانشگاه را در اختیار این گروه خیر قرار داد تا این موسسه فعالیت خود را جهت کمک به هموطنان سیل زده آغاز نماید.

موسسه خیریه طلوع بی نام و نشان ها به مدت 10 روز است که تمامی منطقه دشتیاری را از اقلام ضروری گرفته تا مواد غذایی سیراب کرده و باید در نظر داشت بدون کمک های مردمی از سراسر ایران این موضوع مهم ممکن نبود.

مسیول موسسه خیریه طلوع بی نام و نشان ها، در گفت وگو با ایسنا گفت: از وقتی که به چابهار آمده ام خدا نیز به کمک ما آمده است و همه چیز دست به دست هم داده تا بتوانم در خدمت این مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل مهربانی از دانشگاه دریانوردی چابهار به دشتیاری

سیل مهربانی از دانشگاه دریانوردی چابهار به دشتیاری