مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-22اقتصادي

ادارات اراک در راستای مدیریت مصرف انرژی فردا تعطیل است


استاندار مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای به اعضای شورای اداری استان، به منظور جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق، فردا (پنجشنبه، سوم بهمن ماه) را برای ادارات شهر اراک تعطیل اعلام کرد.

- اراک- استاندار مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای به اعضای شورای اداری استان، به منظور جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق، فردا (پنجشنبه، سوم بهمن ماه) را برای ادارات شهر اراک تعطیل اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از استانداری مرکزی، سید علی آقازاده اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق و گاز استان به علت برودت هوا و افزایش مصرف بیش از حد انرژی و جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق در استان و سایر نقاط کشور نشست مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، شورای تأمین استان و کمیته اضطراری آلودگی هوا تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بیان داشت: در این تصمیمات آمده است، کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس و مؤسسات دولتی به جز دستگاه های خدمات رسان، امدادی و بهداشتی درمانی، شهرداری و راهداری روز پنجشنبه سوم بهمن ماه در شهر اراک تعطیل هستند.

استاندار مرکزی گفت: تمامی ادارات اراک موظف هستند اقدامات لازم برای خاموش کردن دستگاه ها و سیستم های حرارتی و غیرضروری تا روز شنبه 5 بهمن ماه را انجام دهند و کلیه دستگاه های اجرایی استان نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات اراک در راستای مدیریت مصرف انرژی فردا تعطیل است

ادارات اراک در راستای مدیریت مصرف انرژی فردا تعطیل است