مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-22فناوري

اختلال در سامانه آنلاین فروش سینمای ایران


سایت سامانه فروش سینمای ایران که از طریق ارسال کد به هر کاربر این امکان را ایجاد می کند تا بتوان از اطلاعات موجود در آن استفاده کرد از ظهر امروز (دوم بهمن ماه) قطع شده و به این ترتیب امکان استفاده از گزارش های موجود در آن وجود ندارد.

- سایت سامانه فروش سینمای ایران که از طریق ارسال کد به هر کاربر این امکان را ایجاد می کند تا بتوان از اطلاعات موجود در آن استفاده کرد از ظهر امروز (دوم بهمن ماه) قطع شده و به این ترتیب امکان استفاده از گزارش های موجود در آن وجود ندارد.

این سایت به صورت آنلاین آمار فروش فیلم ها و سینماهای کشور را در دسترس کاربران قرار می دهد و امکان گزارش گیری آن از طریق ورود شماره موبایل و سپس ارسال کدی به صورت پیامک انجام می شود، اما با توجه به مشاهدات خبرنگار ایسنا و وارد کردن بیش از هفت شماره تلفن در سیستم های مختلف، این کد از ظهر امروز برای شماره های موبایلی ارسال نمی شود و در نتیجه امکان استفاده از اطلاعات و آمار موجود در این پنل غیرممکن شده است.

سامانه فروش سینمای ایران از اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز به صورت آنلاین تمامی اطلاعات درباره فروش فیلم های روی پرده را به صورت تفکیک شده در اختیار کاربران قرار می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در سامانه آنلاین فروش سینمای ایران

اختلال در سامانه آنلاین فروش سینمای ایران