مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-22بين الملل

آغاز اقدامات زیرساختی آستان قدس رضوی در 35روستای سیل زده سیستان


در ششمین روز استقرار تیم های امدادرسان آستان قدس رضوی در مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان، تأمین و توزیع اقلام اساسی، عملیات عمرانی و زیرساختی در دستور کار نیروها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمدحسین استاد آقا در خصوص جزییات امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: پس از انجام ارزیابی های اولیه از میزان خسارت وارده، مناطقی از شهرستان نیک شهر به عنوان محل استقرار تیم خدمت رسان آستان قدس رضوی انتخاب شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: بنیاد کرامت رضوی پس از انجام اقدامات ضروری اولیه نظیر استقرار آشپزخانه سیار، نانوایی، طبخ غذای گرم، توزیع جیره خشک، تهیه و توزیع پوشاک، اقدامات زیرساختی و عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته استاد آقا، قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی با استقرار در دو منطقه، بخش چاهان و دهستان زیردان، در مجموع 35 روستا را تحت پوشش عملیات خدمت رسانی خود برده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به شماری از اقدامات پیش روی این بنیاد و دیگر نهادهای دست اندرکار آستان قدس رضوی در جریان امدادرسانی به سیل زدگان، گفت: پیش از هر اقدامی، چاه ها و پمپ های آب این مناطق که در اثر گل گرفتگی ناشی از سیل دچار انسداد شده بودند، طی عملیاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اقدامات زیرساختی آستان قدس رضوی در 35روستای سیل زده سیستان

آغاز اقدامات زیرساختی آستان قدس رضوی در 35روستای سیل زده سیستان