مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:262020-01-22حوادث

کردستان نیاز به ایجاد پایگاه جدید امدادی هلال احمر دارد


محمدباقر محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدت زمان قابل قبول برای حضور اکیپ های هلال احمر در صحنه وقوع حوادث هشت دقیقه است که با ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای بیشتر در این استان رسید ن به این زمان قابل تحقق است.

وی اضافه کرد: در صورتی که فاصله هر پایگاه امداد و نجات جاده ای در کردستان بیشتر از 45 دقیقه نباشد، امکان حضور گروه های امدادگر در صحنه حوادث تا هشت دقیقه امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به وجود 12 پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان اشاره کرد و افزود: با وجود این تعداد پایگاه، کار امدادرسانی به حادثه دیدگان در زمان مناسب و به صورت قابل قبول انجام می شود.

محمدی با اشاره به ایجاد پایگاه امداد جاده ای در مرز باشماق مریوان و روستای باقرآباد دیواندره در سال جاری، یادآور شد: تنها استانی هستیم که هر پایگاه امداد و نجات جاده ای دارای خودرو ست نجات مستقل و مجهز است.

وی تاکید کرد حدود 2 هزار داوطلب بالای 29 سال زن و مرد دارای تحصیلات تکمیلی و داشتن مهارت های مختلف به عضویت جمعیت هلال احمر کردستان درآمده و در کارهای انسان دوستانه خدمت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 300 بانوی امدادگر و نجاتگر سازمان دهی شده در استان به صورت تخصصی در حوادث مختلف به آسیب دیدگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان نیاز به ایجاد پایگاه جدید امدادی هلال احمر دارد

کردستان نیاز به ایجاد پایگاه جدید امدادی هلال احمر دارد