مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-22اقتصادي

ظرفیت 200 میلیون دلاری صادرات میگوی پرورشی از بوشهر


ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر 70 میلیون دلار بوده و این استان با وجود ظرفیت های موجود می تواند این رقم را تا 200 میلیون دلار افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مدیرعامل شیلات ایران با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در حوزه شیلات، اظهار داشت: استان بوشهر با وجود ظرفیت عظیم دریا یکی از استان های پیشرو در تولید میگوی پرورشی هم هست.

استاندار بوشهر بیان کرد: با فعالیت مطلوب در حوزه شیلات و آبزیان علاوه بر رونق فعالیت اقتصادی در بخش آبزیان، شاهد توسعه اشتغال و کاهش بیکاری هم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد میگوی کشور در استان بوشهر تولید می شود، خاطرنشان کرد:  ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر 70 میلیون دلار بوده و این استان با وجود ظرفیت های موجود می تواند این رقم را تا 200 میلیون دلار افزایش دهد.

گراوند تصریح کرد: با وجود ظرفیت های بالای این استان در صنایع مربوط به شیلات، انتظار داریم سازمان شیلات ایران نگاه ویژه تری به استان بوشهر داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه اسکله خورخان بردخون به عنوان یکی از مطالبات دیرینه و مهم استان، گفت: این پروژه به یک پروژه تاریخی تبدیل شده و انتظار داریم سازمان شیلات ایران نسبت به تامین اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 200 میلیون دلاری صادرات میگوی پرورشی از بوشهر

ظرفیت 200 میلیون دلاری صادرات میگوی پرورشی از بوشهر