مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-22حوادث

33 هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک شناسایی و توقیف شد


فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس آگاهی استان در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی در این باره گفت: تیمی از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، در تحقیقاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق را در یکی از محورهای شهرستان اراک شناسایی کردند.

وی افزود: در عملیاتی خودرو متوقف شد و در تحقیقات اولیه راننده خودرو با ارائه برگه بارنامه ای، اذعان به قانونی بودن محموله سوختی خود داشت که در بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد مدارک ارائه شده فاقد وجاهت قانونی است.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: با توقیف این محموله سوخت و با دعوت از کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی و اخذ نمونه و ارسال به آزمایشگاه شرکت نفت، محموله توقیفی با ماهیت نفت گاز مطابقت داده شد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

وی عنوان کرد: با تخمین مقدار تقریبی محموله به میزان 33 هزار لیتر نفت گاز به ارزش تقریبی یک میلیارد و 670 میلیون ریال و اخذ اظهارات متهم، پرونده تشکیل و متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک شناسایی و توقیف شد

33 هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک شناسایی و توقیف شد