موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-22اقتصادي

کمک به ساخت مسکن محرومان کشور/مشاغل ایجاد شده پایدار باشند


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در صورتی که افراد کم بضاعت فاقد مسکن، زمین داشته باشند، آمادگی داریم که هم تسهیلات پرداخت کنیم و هم در ساخت و ساز به آنها کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی، عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی، کارگاه جدول زنی و کارگاه اشتغالزایی خیاطی در روستای شرف آباد در حاشیه شهر کرمان اظهار داشت: به افراد کم بضاعت فاقد مسکن در صورت داشتن زمین آمادگی داریم که هم تسهیلات پرداخت کنیم و هم به آنها برای ساخت و ساز کمک کنیم.

وی بیان کرد: مسکن برای افراد کم بضاعت مناطق محروم که زیر پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد نباشند در قالب طرح مسکن محرومان تأمین خواهد شد.

رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: این افراد توسط سپاه استان شناسایی می شوند و ما به آنها کمک خواهیم کرد و بهتر است این طرح به برنامه تبدیل و تعداد زمین های آماده مشخص و اعلام شود.

سلیمانی با اشاره به اشتغال افراد در این منطقه خاطرنشان کرد: مشاغل ایجاد شده در این منطقه باید پایدار باشند لذا باید طرح هایی ارائه شود که پایداری داشته باشند و در چرخه اقتصاد استان به سرعت مطرح شوند و تولیدات بازار خرید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به ساخت مسکن محرومان کشور/مشاغل ایجاد شده پایدار باشند

کمک به ساخت مسکن محرومان کشور/مشاغل ایجاد شده پایدار باشند