مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-22ورزشي

ایراد به گزارش حسابرس و خزانه دار در مجمع فدراسیون دوچرخه سواری


مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری امروز به ریاست مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش حرفه ‎ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری عصر امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه در محل آکادمی کمیته ملی المپیک و به ریاست مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاووس سعیدی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان رییس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مهدی مستجاب الدعوه دبیر امور مجامع، رییس فدراسیون و رؤسای هیأت های استانی برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گزارشی را از فعالیت های این مجموعه در سال 97 ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این سال از 20 رویداد بین المللی 14 مدال کسب کردیم، اظهار داشت: در بازی های آسیایی به دلیل بدشانسی نتوانستیم شرایط خوبی داشته باشیم.

در این سال تلخ ترین سال مدیریتم در فدراسیون را گذراندم و امیدوارم در آینده و بازی های آسیایی 2022 انتظارات را برآورده و نتایج سال گذشته را جبران کنیم.

قمری با اشاره به کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون هم، گفت: ما کلنگ ساختمان جدید فدراسیون را امروز زدیم و تلاش می کنیم سال آینده در همین زمان ساختمان به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد به گزارش حسابرس و خزانه دار در مجمع فدراسیون دوچرخه سواری

ایراد به گزارش حسابرس و خزانه دار در مجمع فدراسیون دوچرخه سواری