مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-22اقتصادي

هزینه 270میلیارد ریالی برای پایداری برق مازندران


رضا غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: شبکه توزیع برق استان مازندران به واسطه شرایط جوی ، افزایش جمعیت ، مخاطرات و خسارات طبیعی همواره نیاز به پایدار سازی و مقاوم سازی است.

وی با بیان اینکه هر ساله صدها کیلومتر از شبکه توزیع برق مازندران بر اثر حوادث طبیعی آسیب می بینند ، افزود: همچنین نوسانات برق به دلیل جابه جایی و افزایش جمعیت یکی از دیگر معضلات شبکه برق استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: برای دهه فجر امسال 114 پروژه پایدارسازی و مقاوم سازی در شبکه توزیع بهره برداری می شود که 270 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

غفاری ادامه داد: این پروژه ها شامل تامین برق شهری و روستایی ، کاهش تلفات ، رینگ و توسعه فیدر ، رفع ضعف ولتاژ و تقویت شبکه ، اصلاح و بهینه سازی شبکه و توسعه و احداث شهری و روستایی می باشد.

به گفته او برای بهره برداری از این پروژه ها 26 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 76 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 139 دستگاه ترانس با ظرفیت 20 مگاولت آمپر احداث و مستقر شد.

وی گفت: بیشترین پروژه های بهره برداری شبکه توزیع برق در دهه فجر مربوط به بابل با 27 پروژه ، آمل با 15 پروژه و 10 پروژه در ساری و فریدونکنار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 270میلیارد ریالی برای پایداری برق مازندران

هزینه 270میلیارد ریالی برای پایداری برق مازندران