مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-22سياسي

جلسه توجیهی انتخاباتی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در دادگستری استان


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده 11 بهمن ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما اردبیل؛ جلسه توجیهی انتخاباتی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در دادگستری استان برگزار شد.

در این جلسه رییس ستاد انتخابات استان اردبیل بابیان اینکه اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده 11 بهمن ماه اعلام می شود افزود: حضور گسترده وپرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گرد یاس و ناامیدی را به ارودگاه دشمنان خواهد پاشید ودولت آمریکا را سرشکسته خواهد کرد.

ندایی با قدردانی از همکاری خوب دادگستری استان اردبیل در رصد دقیق مسایل انتخابات و به حداقل رساندن جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات زمینه ساز کاهش تخلفات استو به غیر از شمارش آراء سایر مراحل انتخابات حتی احراز هویت شرکت کنندگان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد .

وی تاکیدکرد: طبق قانون هیچ مدیر و کارمندی حق ندارد در ساعات اداری له و یا علیه نامزدی تبلیغ کرده و یا از اموال دولتی و وقت اداری سوءاستفاده کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با خاطیان برخورد خواهد شد.

در ادامه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با جرایم انتخاباتی رخ داده در فضای مجازی همانند دیگر جرایم برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه توجیهی انتخاباتی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در دادگستری استان

جلسه توجیهی انتخاباتی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در دادگستری استان