مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-22پزشكي

اجرای طرح عاری از پوسیدگی دهان و دندان در مدارس کاشان


طرح عاری از پوسیدگی دهان و دندان دانش آموزان با موفقیت در مدارس شهرستان های آران و بیدگل و کاشان اجراشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسوول واحد بهداشت دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشگی کاشان گفت: از 12 هزار و 800 دانش پایه ششم و هفتم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ، 12 هزار دانش آموز از خدمات این طرح بهره مندشدند.

دکتر فرجی معاینه دهان و دندان، خدمات ترمیمی، فیشورسیلانت و جِرم گیری را از خدمات ارایه شده برای اجرای این طرح در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی عنوان کرد و گفت :این طرح در مدت 4 ماه با موفقیت اجرا شده و تاکنون بیش از 90 درصد دانش آموزان گروه هدف معاینه شده اند.

مسئول بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشگی کاشان گفت: با آغاز اجرای طرح وارنیش فلوراید در مدارس ابتدایی کاشان و اران و بیدگل نیز ، تاکنون 36 هزار دانش آموز این مقطع معاینه و فلورایدتراپی شده اند.

وی با اشاره به اینکه از49 هزار دانش آموز ابتدایی 76 درصد معاینه و فلورایدتراپی شدند افزود: درمان با فلوراید روشی مفید برای تقویت مینای دندان و پیشگیری از تخریب آن به شمار می رود و اگر در سال دو بار از آن استفاده شود، بیشترین تاثیر را بر دندان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عاری از پوسیدگی دهان و دندان در مدارس کاشان

اجرای طرح عاری از پوسیدگی دهان و دندان در مدارس کاشان