مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-22اقتصادي

خدمات تجارت الکترونیک پست در حال رسیدن به مرحله بلوغ


مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست عملکرد و برنامه های پیش روی خدمات تجارت الکترونیک این شرکت را تشریح کرد.

- به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محسن وطن پرست ابراز داشت: این خدمات با سرعت در حال پیمودن گام های مرحله رشد و رسیدن به مرحله بلوغ است.

وی با تأکید بر رویکرد شرکت ملی پست در ایجاد سکوی تجارت الکترونیک و طراحی مدل کسب و کار بر پایه سیستم های پلتفرمی، اظهار کرد: این امکان بیش از پیش فراهم شده است تا با اهتمامی مضاعف در صدد تقویت این خدمت و ورود به بازار های جدید باشیم.

وطن پرست با بیان اینکه بر اساس رویکرد های جدید کسب و کار، این خدمت در ابتدای مسیر تحول است، افزود: اقدامات پیشین پیرامون تکالیف مندرج در اساسنامه شرکت ملی پست، نظارت بر کالا های عرضه شده و سالم سازی فضای کسب و کار همچنین تدابیر معمول در خصوص مدیریت وجوه حاصله، از طریق تجهیز توزیع کنندگان به دستگاه های M-POS (با همکاری شرکت های PSP) توانایی سرویس را به گونه ای فراهم کرده است که پیش بینی می شود در ادامه مسیر شاهد جهشی چشمگیر در جهت شکوفایی این خدمت باشیم.

وطن پرست با بیان اینکه در حال حاضر 48 شرکت و 4800 فروشگاه در این کسب و کار از طریق سامانه گیت وی و سامانه بازار الکترونیک مشغول فعالیت اند، گفت: اهداف تبیین شده رشد 65 درصدی درآمد و 12 درصدی ترافیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات تجارت الکترونیک پست در حال رسیدن به مرحله بلوغ

خدمات تجارت الکترونیک پست در حال رسیدن به مرحله بلوغ