مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-22سياسي

موسسات آموزشی خصوصی در آستارا زیر ذره بین قرار می گیرند


حسن رستم زاد روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دبیران به مسائل آموزشی و تربیتی توجه و از موارد حاشیه ای و خارج از حوزه تعلیم و تربیت پرهیز کنند و بصیرت افزایی دانش آموزان برای حضور پرشور در انتخابات و پاسداشت آرمان های انقلاب مهم است.

وی افزود: تعدادی از موسسات کنکور در کشور، گردش مالی بالایی دارند و برخی خانواده ها توان پرداخت هزینه کلاس های کنکور را ندارند و آموزش و پرورش آستارا، برای تحقق عدالت آموزشی، کلاس های کنکور دایر کند.

وی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش در ساماندهی مشکلات جامعه هدف، وظیفه مهمی دارد و اشتباه در برنامه ریزی و سیاستگذاری، عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

رستم زاد ادامه داد: در گام دوم انقلاب، انتخابات و برنامه های دهه فجر از اهمیت خاصی برخوردار است و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در آنها ضروری است.

امام جمعه آستارا هم در این جلسه گفت: سفر به مناطق عملیاتی، ادامه دفاع مقدس است و از فراموشی فرهنگ شهادت جلوگیری می کند و مسئولان و خانواده ها از برنامه راهیان نور دانش آموزی حمایت کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا اظهار کرد: ترویج روحیه ایثار و جهاد در مدارس از مهم ترین وظایف معلمان و مدیران است و در این راستا طرح ها و برنامه های جذاب فرهنگی و هنری اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات آموزشی خصوصی در آستارا زیر ذره بین قرار می گیرند

موسسات آموزشی خصوصی در آستارا زیر ذره بین قرار می گیرند