مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-22سياسي

90 پروژه کشاورزی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود


نوربخش حاتمی روز چهارشنبه در سومین جلسه کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان در دفتر امام جمعه کرمانشاه، افزود: اکنون حدود یک میلیون نفر از مردم استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند که این مهم نشان از اهمیت پرداختن به مقوله کشاورزی است.

او همچنین به توفیقات کشاورزی استان پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: تولیدات کشاورزی کرمانشاه از 620 هزار تن سال 57 به بیش از چهار میلیون و 500 هزار تن رسیده است و این مهم در سایه توجه به توان کارشناسان داخلی است.

به گفته او، اکنون ضریب خودکفایی کشور در عرصه تولیدات کشاورزی 82 درصد است.

حاتمی در ادامه به توفیقات کشاورزان استان در افزایش تولیدات محصولات کشاورزی نیز اشاره کرد و اظهارداشت: افزایش تولید محصولات در واحد سطح و استفاده از توان کارشناسان داخلی باعث شده امروز پس از 41 سال از انقلاب به خودکفایی در تولید همه محصولات کشاورزی نزدیک شویم.

مسوُول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمایی اخیر، به دهه پیش رو به عنوان دهه پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: فعالیت کارگروه روستایی و عشایری حدود یک ماه است شروع شده و امروز شاهد سومین جلسه این کارگروه با حضور نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 پروژه کشاورزی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود

90 پروژه کشاورزی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود