مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-22اقتصادي

پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات صندوق امداد به نیازمندان


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازسوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی بعدازظهر امروز در جمع عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد با بیان اینکه توانمندی مددجویان یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است، اظهار داشت: تأسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و تلاش برای توانمندی محرومان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یکی از اقدامات مفید و موثر کمیته امداد را در سال های اخیر، ایجاد صندوق قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: این صندوق از سال 95 با هدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به خانوارهای نیازمند، خدمات ارزنده ای را در زمینه اشتغال، توانمندسازی و رفع مشکلات به نیازمندان ارائه کرده است.

وی شیوه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را نماد واقعی بانکداری اسلامی برشمرد و بیان کرد: این صندوق به منظور خدمت رسانی آسان و مناسب به نیازمندان و دیگر آحاد جامعه، کلیه مراودات بانکی را برمبنای بانکداری اسلامی و بدون ربا انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات صندوق امداد به نیازمندان

پرداخت 35 میلیارد تومان تسهیلات صندوق امداد به نیازمندان